جاهای دیدنی در پوکت که در سفر باید از آن ها بازدید کنیم
نوشته شده توسط : سینا

پوکت یکی از بهترین مرکز گردشگری در جهان است که به دلیل آب و هوای معتدل و داشتن سواحل ملیحی که دارد سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر در قسمت جنوب تایلند واقع شده است و به دلیل نزدیک بودن به خط استوا دمای هوا ثابت است. اگر قصد سفر به این شهر را داشتید، ماه مارس یکی از گرم ترین ماه های سال است که می توانید در این زمان عازم شوید.

شهر قدیمی پوکت

این منطقه مجموعه ای از مغازه و رستوران های قدیمی، رنگ زیبایی که ساختمان ها و کافه ها دارند جلوه زیبایی به این ناحیه بخشیده است، نشستن در کافه های این شهر و نوشیدن یک قهوه فرصتی برای استراحت شماست، می توانید به عنوان یادگاری از فروشگاه ها مانند، ظروف سفالی و مجسمه های کوچک و ... را به عنوان یادگای خریداری کنید. شهر قدیمی پوکت یکی از مهم ترین مقاصد برای گردشگران تور پوکت است.

شهر قدیمی پوکت

آکواریوم پوکت

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پوکت آکواریوم پوکت است. در این مجموعه آبزیان کم مشابه دیده می شود که چند نمونه از آن ها شامل ماهی های استوایی، مرجان های کم نظیر، لاک پشت ها و دیگر موجودات دیگر که کمتر کسی آن ها را دیده. به دلیل کم بودن فضای تونل توصیه می شود کمتر از یک ساعت در این راهرو بمانید.

آکواذیوم پوکت در تایلند

معبد وات چالونگ در پوکت

این معبد یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین معابد بودایی، که در تایلند واقع شده. این معبد در اویل قرن نوزدهم و در اواخر 1837 اتمام یافت؛ در نزدیکی این معبد "مجسمه بیگ بودا" قرار دارد که به دلیل قدمت و گسترده بودن آن یکی از نماد های پوکت است، خوب است از این مجسمه هم دیدن کنید.

معبد وات چالونگ در پوکت تایلند

مجسمه بیگ بودا در پوکت

این مجسمه در سال 2007 در بین تپه های "چالونگ" و "کاتا" واقع شد. ارتفاع این بنا 45 و عرض آن حدود 135 متر است که از مجهور ترین حالت جغرافیایی پوکت هم قابل دید است؛ در پایین این مجسمه معبد بیگ بودا قرار دارد. در این معبد راهنمایان و چندین مجسمه کوچک از بودا وجود دارد؛ برخی گردشگران روی تکه ای از سنگ مرمر اسم خود را هک می کنند و بعد آن را در معبد قرار می دهندکه برای همیشه به عنوان یادگار بماند. اگر علاقه مند به مجسمه و معابد تاریخی هستید، از مجسمه "گارودا ویشنو کنسانا" در بالی هم بازدید کنید، به دلیل قدمت زیادی که این مجسمه دارد تور بالی برنامه بازدید از این مجموع را در برنامه های خود قرار داده است.

معبد بیگ بودا در پوکت تایلند

سفر با تور های گردشگری پوکت

تور پوکت یکی از پر فروش ترین تور ای گردشگری است که سالانه بازخورد زیادی از آن می شود. شما می توانید با خرید تور های یکی روزه پوکت از جاهای دیدنی پوکت بازدید کنید که البته قیمت تور های یک روزه ارزان تر از باقی تور ها می باشد، جالب است بدانید که خرید تور های گران تر ارائه خدمات بهتری دارد که این خدمات می تواند شامل سرو صبحانه، ناهار و شام باشد، گردش شهری و عرضه توضیحات راح آن مکان و... باشد و سفر مطلوبی برای شما رقم بزند. یکی از پر فروش ترین تور های تایلند تور پاتایا و پوکت است.

سفر با تور های پوکت تایلند





:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی پوکت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: