نوشته شده توسط : سینا

پرطرفدار ترین شهربازی تفلیس در ارتفاع 770 متری کوهی در مرکز شهر برپا شده است و در بلند ترین قسمت شهر قرار گرفته است که بوستان متاتسمیندا  یا بام تفلیس هم نامیده می شود.

با سعود به این نقطه از شهر و بازدید از شهربازی تفلیس شاهد مناظر کم نظیر این شهر خواهید بود که در شب و روز می درخشند. جهت دسترسی ساده تر به این شهر بازی قطار های کابلی نیز در نظر گرفته شده است که برای گردشگران نیز از جذابیت زیادی برخوردار است و به آنها اجازه استفاده از وقت و تماشای مناظر اطراف در طول مسیر را می دهد.

پارک و شهربازی تفلیس یا شهربازی تفلیس

درباره شهربازی تفلیس چه می دانید؟

بوستانی که شهربازی این شهر در آن بنا شده است از جاهای دیدنی گرجستان است که در یک پارک قدیمی با مساحتی برابر 100 هکتار احداث شده است و 1 قرن قدمت دارد. برخی از رویداد های سالانه و تعدادی از جشن های کشوری نیز در این بوستان برپا می شود.

دسته بندی وسایل تفریحی که در این پارک وجود دارد به صورت زیر است:

3 دسته بندی برای وسایل وجود دارد که شامل بخش کودک، خانواده و هیجانی است.

قسمت کودکان شامل ترن های شادی، ماشین های مینی نامبر، سرزمین یا پارک آبی، کاروسل، برج مخصوص پرش و تعدادی از سرگرمی های دیگر است.

بخش هیجانی شامل: ترن هوایی، رفتینگ و چرخ و فلک می شود.

بخش خانوادگی شهربازی تفلیس شامل قایق سواری، بازی‌های کامپیوتری، ماشین های کوبنده و... می باشد.

قسمت های دیگر شهربازی شامل یک فروشگاه، تعدادی رستوران و کافی شاپ سالن هایی جهت برگزاری مراسم ها و جشن ها و... است.

تفریحات دیگری که می توانید در این شهربازی تجربه کنید شامل یک مجموعه تیراندازی، پارک ژوراسیک، یک موزه‌ی مجسمه افراد مشهور است که همه این موارد در طول ساعت کاری این شهربازی قابل استفاده هستند.

ترن هوایی شهربازی تفلیس

بازدید از شهربازی در چه ساعاتی امکان پذیر است؟

مجموعه ای که شهربازی در آن قرار دارد در همه ی ساعات شبانه روز قابل بازدید است اما برای استفاده از وسایل شهربازی باید بین ساعت های 9 صبح تا 11 شب به آن مراجعه کنید.

هزینه بلیط های شهربازی این شهر از 1 لاری تا 5 لاری متغیر است و برای هر وسیله جداگانه پرداخت می شود.

چگونه به شهربازی تفلیس دسترسی پیدا کنیم؟

شهربازی با مرکز شهر فاصله ی چندانی ندارد فاصله ی 7.5 کیلومتری مرکز شهر تا شهربازی حدود 15 دقیقه رانندگی طول خواهد کشید و اگر بخواهید با حمل و نقل عمومی یا اتوبوس به این مرکز مراجعه نمایید مسیر شما حدود 20 دقیقه از مرکز شهر طول خواهد کشید؛ کوتاه ترین راه دسترسی به این مجموعه تفریحی قطار کابلی است.

چرخ و فلک شهربازی تفایس



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()